11 Şubat 2015 Çarşamba

KPSS Eğitim Bilimleri Yaprak Testi İndir

KPSS Eğitim Bilimleri Yaprak Testi İndir

KPSS Eğitim Bilimleri Yaprak Testi Hızlı İndir
Uzman kariyer eğitim bilimleri yaprak testleri barındıran bu testler pdf dosyalarından oluşmaktadır. Cevap anahtarı ile beraber gelen bu yaprak testler 300 sorudan fazla bulunmaktadır.İçerisinde bulunan test konuları; gelişim psikolojisi, öğrenme psikolojisi, öğretim yöntem ve teknikleri, ölçme, program geliştirme, rehberlik.
Resmi büyütmek için tıklayın.
————————————————————-
Boyut:111-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz
Resmi büyütmek için tıklayın.
————————————————————–

(((Alternatif)))
(((Alternatif)))

1 yorum:

  1. Admin genel kültür genel yetenek ve alan bilgisi testleri varsa paylaşırsan sevinirim. İktisat, Maliye Muhasebe, Hukuk testleri varsa paylaş lütfen

    YanıtlaSil